foto

foto

ME ACOMPAÑAN

sábado, 16 de noviembre de 2013

LA CORAL BARRI DE LA LLUM, EN EL MERCAT DE CASTILLA-LA CORAL BARRIO DE LA LUZ, EN EL MERCADO DE CASTILLA





BONES TARDES:
Aquest matí en el Mercat de Castilla de Valencia, han actuat las Coral del Barri de la Llum, el meu marit hi canta.
Ha sigut una sorpresa, la gent no s´ho esperava i han cantat  per varies llochs del Mercat.
He fet unes quantes fotografíes, ahí tenéis dos de muestra
A mi m´agradat molt per la naturalitat i l´espontenaitat de la gent.
Desde Valencia amb carinyo,

BUENAS TARDES:
Esta mañana en el Mercado de Castilla de Valencia, han actuado la Coral del Barrio de la Luz, en la que canta mi marido.
Ha sido una sorpresa, la gente no se lo esperaba.
He hecho unas cuantas fotografías.
A mi me ha gustado mucho por la naturalidad y espontenaidad de la gente.
El Programa ha sido:

Mujeres:La Espigadora (de "La Rosa del Azafrán")

Hombres: Soldado de Nápoles ( de "La Canción del Olvido" )

Todos: Rondó de Enamorados (de "La del soto del Parral").

Desde Valencia con cariño, Montserrat Llagostera Vilaró


18 comentarios:

  1. M'agrada, m'encanta que esteu tant lligats a la cultura i, en aquest cas amb la coral, un bon exemple del que molts, que no tots, haurien de seguir, el món caminaria més amb la paraula.

    Una abraçada sempre amiga

    Vicent

    ResponderEliminar
  2. Hola Vicent.
    El meu marit li agrada molt cantar desde molt jove, ja va participar en un programa de Radio Juventud de Barcelona en Amigó Apadrina una Estrella, era quan començaba la Salomé i la Karina.
    A mi amb va molt millor el recitar,
    Moltes gràcies per el teu comentari.
    En Gabriel, el meu marit, es el primer a má dreta, a la segona foto está al costat d´una senyora.
    Una abraçada, Montserrat

    ResponderEliminar
  3. Eres una buena bloguera, siempre con la cámara lista.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias Marcos.
      Esta mañana ha sido especial, muy entrañable.
      Saludos cordiales, Montserrat

      Eliminar
  4. I tu no t'hi has apuntat? Et feia cantaire de coral...
    La meva germana i el meu cunyat també hi canten i jo vaig fer-ho uns quants anys, però ho vaig deixar, perquè amb la meva feina sovint tenia la veu cascada.
    Petonets de pluja, Montserrat.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Bona nit M,.Roser, jo no, a mi amb va millor recitar.
      Estic en un grup de Poesía.
      Molts petons, Montserrat

      Eliminar
  5. Una activitat molt maca y curios el escenari. Petons Montserrat

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Anna.
      Ha sigut mol bonic iu tot inmprovisat.
      Molts petons, Montserrat

      Eliminar
  6. Les teves imatges tambe son molt naturals,Montserrat. Una entrada molt maca.
    Bon Diumenge.

    ResponderEliminar
  7. Moltes gràcies Jordi:
    Jo també et desitjo un bon diumenge, Montserrat

    ResponderEliminar
  8. Qué bueno Montserrat! Estupendo que compartas esas vivencias. Besos.

    ResponderEliminar
  9. Que bonito Montserrat: Me encantan las corales y es un placer ver estas fotos, que curioso ha sido no? Aparecer por el mercado cantando, ha tenido que ser una maravilla para las gentes que seguro no contaban con tal acontecimiento.

    Gracias por compartir esta maravilla.
    Te dejo un beso de buenas noches.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Marina:
      Me encantó, la gente no sem lo esperaba.

      Besos, Montserrat

      Eliminar
  10. Hola Montse, es maravilloso lo que se puede lograr en equipo cuando se rema hacia una misma dirección. Muy bueno

    Un abrazo,
    Francisco M.

    ResponderEliminar
  11. Gracias Francisco M.
    Es cierto,
    Un abrazo desde Valencvia, Montserrat

    ResponderEliminar